Je hebt flink wat pagina’s doorzocht en je hebt eindelijk een hele leuke jas gevonden, précies wat je in gedachten had. Wanneer je op het artikel klikt zijn alle maten nog beschikbaar, behalve jouw eigen maat. Grrr.
Aangezien het product dat jij wilde uitverkocht is, geef je je mail op zodat je een melding krijgt wanneer het weer in jouw maat beschikbaar is. Wanneer je eenmaal een mailtje krijgt klik je op de link, maar er staat dat het artikel nog steeds uitverkocht is.
Je staat op het punt om af te rekenen nadat je super leuke items op de webshop hebt gevonden. Alleen nog even afrekenen! Eenmaal op de betaalpagina zie je dat betalen met iDeal niet mogelijk is en dat je alleen met creditcard kan betalen, nooo.
Je bent helemaal blij met je items in je winkelmandje, en dan zie je het bedrag van de verzendkosten. Tegenwoordig hebben veel webshops geen verzendkosten meer en kun je gratis retourneren. Waarom deze webshop niet?
Je hebt op een item geklikt maar vindt het toch niet leuk. Je wil terug gaan naar waar je op de pagina met 500 jurkjes gebleven was, maar wanneer je op het pijltje terug klikt begin je weer helemaal bovenaan de pagina met jurkjes.
Wanneer je net wat leuke items hebt gescoord en vervolgens een dag later ziet dat de sale is begonnen. Shit.
Je pakketje wordt vandaag bezorgd en je bent gelukkig de hele dag thuis. Wanneer je alleen even de deur uit gaat om boodschappen te doen, zie je bij terugkomst dat de bezorger precies op dat moment langs is geweest.
Je hebt eindelijk je product ontvangen, maar wat blijkt? Het ziet er heel anders uit dan op de foto. What a bummer.
Je wilt contact opnemen met de webshop maar ze hebben geen telefoonnummer en je kunt ze dus alleen mailen. Voordat je eindelijk wat terug hoort is het weer een week verder.
Wanneer je de producten bij de webshop niet retour kunt sturen, maar je in plaats daarvan alleen een cadeaubon krijgt. Bekijk deze tips & tricks voor online shoppen.